Що розказав: - Як визначити ЦА - Болі та страхи ЦА - Помилки у формуванні ЦА - Брифування клієнта
Tilda Publishing
6. Аналіз конкурентів –
Що розказав: - Аналіз сайту конкурентів - Аналіз рекламних кампаній конкурентів - Робимо висновки з аналізу – Аналізуємо свій сайт
Tilda Publishing
7. Структура РК –
Що розказав: - A/B тест – ОСНОВА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ - структура реклами - Рекламна кампанія - Група Оголошень - Рекламне оголошення
Tilda Publishing
8. Цілі РК –
Що розказав: - Особливість Таргета - Оптимізація - Цілі РК - Коли які цілі застосовуємо
Tilda Publishing
9. Ads Manager –
Що розказав: - Знайомство - Інтерфейс - функціонал - Ролі в Особистому AM
Tilda Publishing
10. Business Manager –
Що розказав: - Що це, Навіщо потрібний. - Знайомство з інтерфейсом - Чек лист створення БМ
Tilda Publishing
10.2 Business Manager –
Що розказав: - Функціонал - Додаємо партнера - Додаємо співробітника - Додаємо Сторінку - Додаємо Рекламний обліковий запис - Платіжна система
Tilda Publishing
11. Facebook Pixel –
Що розказав: - Що це - Що можемо відслідковувати - Код перегляду - Код події - способи встановлення - Інтеграція за допомогою сервісів - Інтеграція «вручну» – через програміста - Встановлення події